Je to skrátka továrenský tuning, ktorý je síce drahý, ale okrem spomínanej straty záruky nehrozí, že by ste zhoršili jazdné vlastnosti či aerodynamiku. Skôr naopak. Ako tvrdí samotná automobilka.
Aby sme ale neteoretizovali. Od M Performace si môžete objednať napríklad trojdielny nástavec pod predným nárazníkom, môžete mu hovoriť splitter, ktorý ladí s novou čiernou mriežkou v ľadvinkách. K tomu máte k dispozícii karbónové kryty vonkajších spätných zrkadiel či kevlarový kryt antény (uhlík by neprepúšťal elektromagnetický signál).
Z uhlíkového kompozitu je tiež zadný difúzor, ale môžete si objednať rovnako vyzerajúci kus vyrobený z polyuretánu s lesklou čiernou povrchovou úpravou. Z rovnakého materiálu je potom vyrobený aj výrazný strešný spojler.
BMW v súvislosti s ním hovorí o „dynamickom nádychu“ a „optimalizácii aerodynamických vlastností“, ale bez konkrétnych údajov o znížení vztlaku či zvýšení prítlaku je trochu verbálne mlátenie prázdnej slamy. Nie že by sme Nemcom neverili, tieto technické štandardy majú stále vysoko, ale s presnými číslami by to znelo presvedčivejšie.
K novej X3 si môžete v zadnej časti dokúpiť nové koncovky nerezového výfukového systému, pre M50 xDrive s karbónovými krytkami a k tomu čierne označenie X3.
Auto dostalo špecifické 22-palcové hliníkové disky v tmavej úprave Bicolour Jetblack pre letné pneumatiky, ale peniaze môžete utratiť trebárs aj za 20-palcové kolesá, ktoré sú súčasťou zimného kompletu.
Interiér (alebo skôr vstup do neho) zdobia hliníkové, prípadne karbónové kryty prahov s nápismi M Performance a podobne „dozdobené“ môžu byť i koberce. Ak neriešite financie a chcete všetko, nezabudnite ešte na nerezové pedále a bočné nálepky v čiernej Frozen. BMW sľubuje, že vydržia UV slnečného žiarenia, ale tiež mechanický kontakt napríklad v umývačke.
Len ceny si budete musieť zistiť u miestneho predajcu. Tými sa automobilka pri ich premiére nepochválila.
zdroj: BMW