Už s ohľadom na celkom odvážne tvary, ale predovšetkým kvôli chýbajúcim stredovým stĺpikom alebo atypicky navrhnutým piatym dverám s rozkladacím zadným nárazníkom je málo pravdepodobné, že by sa tento automobil mohol v aktuálnej podobe dostať do výroby.

Ak tam nakoniec niečo skončí, tak maximálne niektoré detaily. Berte koncept Hyper Adventure radšej ako ukážku súčasnej úrovne kreativity štylistického oddelenia automobilky a možno tiež trochu za lakmusový papierik na testovanie nálady zákazníkov a priaznivcov, čo by ešte boli ochotní akceptovať pod značkou Nissan.

Technickým detailom sa Japonci v rámci tlačovej správy príliš nevenujú. Naznačujú akurát, že s ovládateľnosťou a trakciou mimo spevnené cesty môže pomôcť individuálny systém riadenia všetkých kolies, respektíve štvorkolka označovaná ako e-4ORCE.

Ako sme už naznačili, elektrický systém využíva rozhranie nazvané V2X (z anglického vehicle-to-everything), čím chce Nissan naznačiť, že môžete batériami auta napájať v podstate čokoľvek, vrátane iného elektromobilu, spotrebiče, domácnosti, alebo jednoducho vrátiť energiu späť do siete.

Samozrejme nie je tak úplne novinka, Nissan ale hovorí, že ich nové spätné nabíjanie je oveľa výkonnejšie. Hlavnou výhodou má byť schopnosť priviezť zásobu energie aj na odľahlé miesta, Japonci však zatiaľ nechceli uviesť kapacitu akumulátora.

Zaujímavá je tiež zadná časť auta, ktorá vám dovolí vystúpiť aj cez kufor, vďaka nárazníka schopného rozložiť sa na schody a veľkému uhlu otvorenia dverí. Na viac informácií si budeme musieť ale počkať až do výstavnej premiéry.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 8 obrázkov

zdroj: Nissan