Konkrétne technické detaily pohonu si koncern Stellantis zatiaľ necháva pre seba, pomerne jasne ale uvádza, že nový koncept C5 Aircross je postavený na novej multi-energetickej platforme STLA Medium, ktorá môže využívať klasické spaľovacie motory, hybridný systém i čisto elektrický pohon.
Samozrejme ide o rovnaké základy, ktoré využívajú tiež nové sesterské modely značky Peugeot, teda 3008, e-3008, 5008 a e-5008. Aby francúzske značky tieto SUV od seba odlíšili viac než len dizajnom, nový Citroën má trochu iné rozmery ako Peugeoty.
Kým 3008 má dĺžku 4,54 metra, v prípade 5008 by ste namerali 4,79 metra. Chystaný C5 Aircross sa zaradí s celkovou dĺžkou 4,65 takmer doprostred medzi ne a v porovnaní so súčasným autom narastie o 15 centimetrov.
Citroën nám interiér pripravovaného nového modelu zatiaľ neukázal, ale pri popise dizajnu nezabudol pripomenúť, že nový veľký Aircross bude o priazeň zákazníkov bojovať predovšetkým komfortnou a priestrannou kabínou.
Keď už spomíname štylistiku, za zmienku určite stoja neprehliadnuteľné zadné svetlá vyčnievajúce zo zadného profilu karosérie. Niečo nám hovorí, že sa kvôli ochrane chodcov či cyklistov do sériovej výroby pravdepodobne nedostanú, Citroën však upozorňuje, že nejde o samoúčelné riešenie.
Podľa slov automobilky tieto Light Wings slúžia ako aerodynamický doplnok usmerňujúci prúdenie vzduchu okolo piatych dverí.
Výška francúzskeho crossoveru je 1,66 metra, vďaka predĺženiu karosérie celkom určite ponúkne batožinový priestor prekonávajúci 580 litrov aktuálneho auta a k celkovej efektivite, respektíve účelnosti tvarov konceptu Citroën dodáva, že sú tak dobre navrhnuté, že by predĺžili dojazd o 30 km v porovnaní so súčasnou C5 Aircross, ak by využívala identický elektrický pohon.