Aby sme to zbytočne nenaťahovali, rovno sa môžeme pustiť do zoznamu výbavy, ktorú za necelých 22 tisíc dostanete k preplňovanému trojvalcu s elektrifikovanou dvojspojkovou šesťstupňovou prevodovkou a systémovým výkonom 100 koní.
Ak si potrpíte na vzhľad, asi vás nepoteší, že základná verzia bez akéhokoľvek ďalšieho označenia má len oceľové 16-palcové disky, ako sa ale hovorí v jednom známom staršom československom filme, „na funkci to nemá vliv“. V sérii totiž dostanete tiež kompletne diódové svetlá, manuálnu klimatizáciu, páčky radenia pod volantom čalúneným koženkou, zadné sedadlá delené v pomere 60:40, elektrické ovládanie všetkých okien i vonkajších spätných zrkadiel, ale tiež digitálny prístrojový panel so 7-palcovou uhlopriečkou a k tomu 10,25-palcový dotykový displej.
Jeho súčasťou je bezdrôtové pripojenie Apple CarPlay a Android Auto, digitálne rádio, nechýbajú konektory USB, štyri reproduktory, bluetooth a vodič má k dispozícii dažďový senzor, zadné parkovacie senzory, tempomat a množstvo (dnes samozrejme povinných) bezpečnostných systémov, vrátane detekcie únavy šoféra, varovanie pred neúmyselným vybočením z jazdného pruhu, a pod.
Ak toho budete chcieť viac, v druhom stupni výbavy nazvanej Dolce Comfort za 23 270 eur máte navyše paket Comfort obsahujúci parkovacie senzory vpredu i na bokoch spolu so zadnou kamerou, elektrické sklápanie spätných zrkadiel, monitorovanie slepých uhlov, plus dva reproduktory, bezkľúčový prístup a štartovanie tlačidlom, automatickú klimatizáciu a nastaviteľné dno batožinového priestoru.
Maximum za necelých 25 tisíc
Bez priplácania máte tiež balíček Winter, ktorý pridáva vyhrievané predné sedadlá, vyhrievanie čelného okna, ale len pod stieračmi a k tomu vzadu pribudne tretia hlavová opierka a odkladacie vrecká v zadnej časti operadiel predných sedadiel.
Vrcholom je výbava La Prima. Stojí 24 990 eur a máte v nej hliníkové osemnástky, automatické prepínanie diaľkového režimu diódových svetiel, bočné osvetlenie priestoru pod autom integrované do krytov vonkajších zrkadiel, elektrické ovládanie veka kufra, zatmavené zadné okná, čiastočne autonómne riadenie úrovne 2, indukčnú nabíjačku mobilov a dokonca i čalúnenie umelou kožou.
Keď už sme v inetriéri, za zmienku určite stojí sériové elektrické ovládanie sedadla vodiča s bedrovou opierkou a masážnou funkciou, predná lakťová opierka, elektro-chromatické vnútorné spätné zrkadlo, ambientné osvetlenie či velúrové koberce.
Základným lakom bez príplatku je potom oranžová Sole, ak budete chcieť inú farbu, budete musieť prihodiť 600 eur.
zdroj: Fiat