Rovnako ako Avenger, aj Fiat 600 má elektromotorom poháňané výlučne predné kolesá, ponúka 156 koní, 260 newtonmetrov a k tomu trakčný akumulátor s využiteľnou kapacitou 51 kilowatthodín, čo podľa WLTP stačí na dojazd 374 až 434 kilometrov.
Fiat tvrdí, že podľa rovnakej metodiky by ste mali vďaka intenzívnejšej rekuperácii v meste zvládnuť na jedno nabitie dokonca až od 550 do 613 kilometrov. Len pre úplnosť dodávame, že batériová novinka s pohotovostnou hmotnosťou 1520 kg je schopná akcelerovať z miesta na stovku za rovných 9 sekúnd a jej maximálna rýchlosť je obmedzená na 150 kilometrov za hodinu.
Za spomínaných 35 490 eur dostanete červený lak, len 16-palcové oceľové disky, ale zase kompletne diódové svetlá, okná i spätné zrkadlá v elektrike, automatickú klimatizáciu, digitálny prístrojový panel s uhlopriečkou 7 palcov a k tomu 10,25-palcovú dotykovú obrazovku multimediálneho systému.
Bez ďalšieho priplácania máte tiež bezdrôtové pripojenie Apple CarPlay a Android Auto, štyri reproduktory, a potom celkom slušný arzenál bezpečnostných systémov. Z mnohých môžeme spomenúť rozpoznávanie dopravných značiek, aktívne udržiavanie v jazdnom pruhu, zadné parkovacie senzory, detekciu únavy vodiča, ale nechýba ani tempomat, dažďový i svetelný senzor, prípadne bezkľúčové štartovanie.
Na palube potom nájdete integrovanú 11-kilowattovú nabíjačku, volič jazdných režimov a na verejných rýchlonabíjačkách s jednosmerným prúdom by 600 mala byť schopná „nasávať“ výkonom 100 kW.
Na opačnom konci potom stojí Fiat 600 La Prima s identickou technikou za 39 990 eur, ktorá má v základe oranžovú metalízu a pridáva 18-palcové hliníkové disky, automatické prepínanie svetiel, elektrické sklápanie a vyhrievanie vonkajších spätných zrkadiel s prisvietením priestoru okolo predných dverí, elektrické ovládanie veka batožinového priestoru, zatmavené zadné okná, koženkové čalúnenie, vyhrievanie predných sedadiel a elektrické ovládanie sedadla vodiča i s bedrovou opierkou, ktorá supluje i masážnu funkciu.
Príplatky nehľadajte, žiadne takmer nie sú
Klimatizácia ostáva jednozónová, ale bez príplatku dostanete elektro-chromatické vnútorné spätné zrkadlo, ambientné osvetlenie, velúrové koberce a nastaviteľnú výšku dna batožinového priestoru. Z bezpečnostných prvkov vám vo výbave pribudne čiastočne autonómna jazda úrovne 2, monitorovanie slepých uhlov a parkovacia kamera.
Poteší tiež bezkľúčové odomykanie, predné, zadné i bočné parkovacie senzory a k šiestim reproduktorom pribudnú aj konektory USB C pre zadných cestujúcich a indukčná nabíjačka mobilov. Ďalšie príplatky v podstate nie sú, ale môžete si objednať iné laky. Biela a čierna vo výbave Red stojí 350 eur a modrá, azúrová a piesková pre La Primu vyjde na 600 eur.
zdroj: Fiat