Ford Puma sa pretransformoval z obratného trojdverového kupé na praktický päťdverový crossover a začína loviť v rovnakých vodách, ako konkurenčné mestské SUV a crossovery. Fabrika tvrdí, že ho navrhla tak, aby zvládol aj kratší rodinný výlet alebo celotýždňové nákupy, pričom do jeho kufra naložíte 456 l batožín. Už tichšie spomína to, že mild-hybridné verzie potrebujú pod podlahou trochu miesta na ďalší malý akumulátor, takže sa objem ich kufra zmenší na 401 l. Stále je to však veľmi dobrá hodnota a prítomnosť batérie nebráni tomu, aby ste aj v tejto verzii dostali tzv. Ford Megabox, čo je vanička pod podlahou kufra s objemom 81 l (68 l pri hybridoch a len 34 l, ak si prajete aj dojazdovú rezervu). Inak, mild-hybrid 1.0 EcoBoost je k dispozícii v oboch výkonových úrovniach, teda 92 kW (125 k) aj 114 kW (155 k).
Puma je na Slovensku k dispozícii v štyroch výbavách.
Aj ako First Edition
Nová Puma je štandardne v ponuke v štyroch výbavách (Titanium, Titanium X, ST-Line, ST-Line X) a jej ceny začínajú sumou 21 490 eur (Titanium, 92 kW/125 k). Ford však na začiatok ponúka aj zvýhodnenú edíciu First Edition so štartovacou cenou 18 690 eur. Ak však chcete rovnako výkonný mild hybrid (v jeho prípade je motor remeňom spojený so štartér-generátorom s výkonom ďalších 11,5 kW), pripravte si 20 590 eur (First Edition Plus).
Ani základná výbava Titanium nie je žiadna "chudobka".
Cenovo najdostupnejšou Pumou je momentálne edícia First Edition za necelých 19 000 eur.