Začnime pohonom. Na ten slúžia palivové články a batéria, ktoré dodávajú energiu elektromotoru s celkovým systémovým výkonom zvýšeným na 190 kW (258 k). Vďaka tomu je Nexo druhej generácie dynamickejšie, ako predchodca. Veď na 100 km/h mu to teraz trvá len 7,8 sekundy (voči 9,2 pri predchodcovi).
Do 5 minút dojazd 700 km
Hyundai tvrdí, že palivové články majú lepšiu prevádzku pri nízkych teplotách voči predchodcovi a vďaka rôznym vylepšeniam umožňujú ľahčí štart a jazdu pri nízkych teplotách. Zväčšil sa tiež priestor na vodík, z 6,33 na 6,69 kg. Jedno natankovanie vodíka by malo trvať menej ako 5 minút adojazd by sa mal predĺžiť na viac ako 700 km. Automobil tiež po novom bude môcť ťahať príves do hmotnosťi 1 tony.
Dizajn sa voči predchodcovi zmenil, teraz je Nexo viac futuristickým autom a pripomína koncept Intium z minulého roku. Niekoho zaujmú digitálne spätné zrkadlá a to nielen vnútorné, ale aj vonkajšie. Konštruktéri vylepšili aj hluk pri jazde, okrem lepšej aerodynamiky vraj aj vďaka potláčaniu hluku technológiou ANC-R a lepšími pneumatikami. Tie budú mať buď 18 alebo 19 palcov.
V interiéri sú 2 displeje, ktoré sa tvária ako 1 veľký zakrivený. Oba majú uhlopriečku 12,3 palca, pred vodičom sa na čelné sklo premieta ešte HUD s ďalšou uhlopriečkou 12 palcov. Kedy sa nové Nexo dostane do Európy, to zatiaľ netušíme. Rovnako zatiaľ nevieme ani približnú cenu.
Zdroj: Hyundai