Pôvodné Ami vyzerá z nejakého dôvodu zúfalo. Ako beztvará plastová krabička rozpúšťajúca sa na slnku. A keď ho vidíte pohybovať sa opatrným tempom v plnej mestskej premávke, skoro vám je jeho posádky ľúto. Je preto neuveriteľné, ako veľmi sa zmenil jeho charakter po odstránení dverí, namontovaní menších kolies s drapákovými pneumatikami, lemov blatníkov a montážou rôznych ochranných prvkov.

Nechceme byť zbytočne patetickí, ale toto je (spolu s novým Suzuki Jimny) ten najroztomilejší off-road široko ďaleko. Skoro máte pocit, že si ho môžete pred vybehnutím do prírody strčiť do vrecka.

S DNA zo Saint-Tropez

A ešte jedna neodbytná myšlienka sa človeku so starším dátumom narodenia vkradne pri pohľade na toto „auto“ do mysli – Citroën Méhari. My Ami Buggy sa svojou jednoduchosťou, mierne zodvihnutým podvozkom a zvláštnym hrubým dizajnom skutočne ponáša na služobné vozidlo najznámejšieho žandára zo Saint-Tropez. A najlepšie na tom je, že keď sa pozorne pozriete sa sadu obrázkov v galérii, na jednej fotografii ho skutočne objavíte.

Jedinečný štýl autíčka sa odráža aj v jeho interiéri, kde okrem kontrastných farieb narazíte na rôzne praktické držiaky, odkladacie miesta na tašky, nápoje či mobilný telefón. A ak by vás náhodou v prírode zastihla búrka, môžete namiesto klasických dverí na boky namontovať plátenné „panely“.

Čo Citroën nešpecifikuje, je technika konceptu, ani či ho plánuje v budúcnosti vyrábať. Preto zatiaľ predpokladáme, že ho poháňa rovnaký 8-koňový elektrický motor a pôvodný akumulátor. Čo je, popravde, trochu škoda. Byť v My Ami Buggy malý benzínový dvojvalec ako v pôvodnom Méhari, bol by dokonalý a na francúzskej riviére by ste len ťažko našli štýlovejšie „premiestňovadlo“.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 18 obrázkov

zdroj: Citroën