Pod kapotou bude V8 biturbo s výkonom zhruba 630 koní.
Každý, kto si mohol LC aspoň trošku vyskúšať, či už odborník, alebo bežný smrteľník, bol z jazdy v tejto mašine nadšený. Môžu za to špičkové jazdné vlastnosti luxusného coupé s tým, že prípadné menšie chyby vyrieši elektronika v podobe asistentov.
Lenže čas ide ďalej, a vrchol ponuky stále nie je predstavený. Pre fanúšikov značky máme ale priaznivú správu. Automobilka si už stihla registrovať názov vrcholného modelu LC-F.
Na čo sa môžeme tešiť? Pohotovostná hmotnosť by sa mala pohybovať na úrovni cca 1,8 tony, a to vďaka širšiemu uplatneniu ľahších komponentov, ale tiež aj vďaka očesaniu luxusnej výbavy. Pre mnohých je hlavná informácia srdce celého futuristického coupé. Pod kapotou je V8 fúkaný dvojicou turbodúchadiel, ktorého hrubý odhadovaný výkon je 630 koní. Je otázne, či tento motor ostane len pod kapotou coupé, alebo ho dostane aj vrcholná limuzína LS. Čo to bude stáť? LFA štartovalo na neuveriteľnej sume 375, resp. 445-tisíc dolárov. Odhaduje sa, že novinka by sa svojou štartovacou cenou mohla pohybovať na úrovni zhruba 120 až 130-tisíc euro. Nie je to málo, ale je to podstatne menej ako napr. Mercedes S 63 AMG Coupe.
Kedy príde na trh? Nik nevie. Možno do mesiaca, možno o rok... Ostáva nám len dúfať, že projekt nezapadne prachom, ako úplne prvý Lexus IS-F prvej generácie.
Zatiaľ sa pokochajte krásnym testom bežného LC-ečka. Je na čo pozerať, ak ste to ešte nevideli. :)
Zdroj: Japan - cars