Pre slovenských zákazníkov prichádza Renault Captur s trojicou motorov naladených na štyri výkonové úrovne. Základom je výborný prepĺňaný trojvalec 1.0 TCe 100, ktorý sme vyskúšali v rámci redakčného testu Renault Clio 100 TCe. Vďaka prepĺňaniu má už od nízkych otáčok bohatú zásobu pružnosti a zásluhou nepriameho vstrekovania mu ani pri krátkych mestských jazdách nehrozí zanášanie sacích ventilov karbónom na úrovni, akú predvádzajú moderné motory s priamy vstrekovaním benzínu. Skrátka, ideálnejší motor na krátke mestské jazdy v Capture nenájdete. Práve tento 12-ventilový motor tvorí základ ponuky a Renault ho v kombinácii s výbavou Zen ponúka za akciovú cenu 13 900 eur.
Nový Renault Captur dostanete s benzínovým aj naftovým motorom.
Vyššie motorové poschodia ponuky zaberajú štvorvalce 1.3 TCe naladené na 96 kW (TCe 130) a 113 kW (TCe 155). Je menším zázrakom, že Renault pretlačil do segmentu malých mestských crossoverov aj nový turbodiesel 1.5 Blue dCi (Blue Dci 115) s výkonom 85 kW. Ten fabrika, mimochodom, kombinuje so 6-stupňovou manuálnou aj sedemstupňovou dvojspojkovou prevodovkou EDC.
Pre Slovákov sú k dispozícii sú dve výbavy.
Aj s bočnými nášľapmi
Automobilka ku Capturu ponúka aj niekoľko balíčkov výbav označených Adventure Pack, Comfort Pack, Country Pack (ten je aj s ťažným zariadením), či Styling Pack. V rámci príplatkového originálneho príslušenstva si môžete Captur vybaviť dokonca aj bočnými nášľapmi (87 eur), „žraločou“ anténou (73 eur), osvetlenými prahmi (99 eur), strešným boxom s objemom 480 l (409 eur) a mnohým iným. Vrcholom základnej ponuky je Captur Blue dCi 115 EDC Intens za 20 600 eur (akciová cena).
Chcete si Captur ešte "vyšperkovať"? Máte možnosť.