Pre slovenských zákazníkov prichádza Renault Captur s trojicou motorov naladených na štyri výkonové úrovne. Základom je výborný prepĺňaný trojvalec 1.0 TCe 100, ktorý sme vyskúšali v rámci redakčného testu Renault Clio 100 TCe. Vďaka prepĺňaniu má už od nízkych otáčok bohatú zásobu pružnosti a zásluhou nepriameho vstrekovania mu ani pri krátkych mestských jazdách nehrozí zanášanie sacích ventilov karbónom na úrovni, akú predvádzajú moderné motory s priamy vstrekovaním benzínu. Skrátka, ideálnejší motor na krátke mestské jazdy v Capture nenájdete. Práve tento 12-ventilový motor tvorí základ ponuky a Renault ho v kombinácii s výbavou Zen ponúka za akciovú cenu 13 900 eur.

Nový Renault Captur dostanete s benzínovým aj naftovým motorom.

Vyššie motorové poschodia ponuky zaberajú štvorvalce 1.3 TCe naladené na 96 kW (TCe 130) a 113 kW (TCe 155). Je menším zázrakom, že Renault pretlačil do segmentu malých mestských crossoverov aj nový turbodiesel 1.5 Blue dCi (Blue Dci 115) s výkonom 85 kW. Ten fabrika, mimochodom, kombinuje so 6-stupňovou manuálnou aj sedemstupňovou dvojspojkovou prevodovkou EDC.

Pre Slovákov sú k dispozícii sú dve výbavy.

Aj s bočnými nášľapmi

Automobilka ku Capturu ponúka aj niekoľko balíčkov výbav označených Adventure Pack, Comfort Pack, Country Pack (ten je aj s ťažným zariadením), či Styling Pack. V rámci príplatkového originálneho príslušenstva si môžete Captur vybaviť dokonca aj bočnými nášľapmi (87 eur), „žraločou“ anténou (73 eur), osvetlenými prahmi (99 eur), strešným boxom s objemom 480 l (409 eur) a mnohým iným. Vrcholom základnej ponuky je Captur Blue dCi 115 EDC Intens za 20 600 eur (akciová cena).

Chcete si Captur ešte "vyšperkovať"? Máte možnosť.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 9 obrázkov