Zaujímavý je spôsob, akým dosiahne potrebnú rýchlosť na pomerne krátkom úseku. Jednoducho využili zemskú príťažlivosť. Aj keď postaviť 30-metrovú rampu zas až tak jednoduché zrejme nebolo. Určite to ale vyzerá na kamere efektne. Keby ste si náhodou mysleli, že rozbehnúť auto na vopred vypočítanú rýchlosť musí byť malina, pozrite aj druhé video. Tanner Foust tam popisuje, ako to pôsobí z miesta vodiča. Zaujímavé je využitie kompresie pri zjazde z rampy, ktorá logicky zlepšuje trakciu a vodič tak môže ísť skôr na plyn ako na vodorovnom úseku. Čo mi ale nešlo do hlavy, ako sa dá plynom a brzdami ovplyviť rotácia auta počas letu... hmm. Pri freestyle motokrose či lyžovaní tomu rozumiem, tam človek pracuje s telom. Ale v aute? Čakáme na vaše názory.
Pripomeňme si aj minimálne rovnako pozoruhodný skok Travisa Pastranu s dĺžkou 82 metrov. Pastrana ale dopadol na plávajúcu rampu pod miernejším uhlom. Tento ostrý dopad by Pastranova Impreza len tak ľahko nerozchodila. Špičkové odpruženie pick-upu ale nie celkom optimálny dopad nádherne spracovalo.