Priblíženie k 300-koňovej hranici
Po novom to už nebude limitovaná edícia, ale permanentná súčasť ponuky. Slúži ako viac traťovo orientovaný variant klasického GTI (niečo ako i30N a i30N Performance), ktorý bude síce menej pohodlný pri každodennom používaní, no schopnejší pri športovej jazde. Volkswagen sa zjavne ani nesnaží o nejaké maskovanie. Prototyp sa po cestách premáva bez kamufláže.
TCR je preverované aj na Nürburgringu. Dokáže sa priblížiť časom konkurentov?
Na nej môžeme vidieť vypuklejšie plastové prahy a absentujúce LED svetlá v prednom nárazníku. Tie nedostane ani R verzia. Oproti štandardnému GTI má TCR nižšiu svetlú výšku a väčšie predné brzdy. Väčší je aj zadný strešný spojler a difúzor, spolu s o málo rozšírenými koncovkami výfukov. Výkon by sa mal pohybovať na úrovni 300 koní a 400 Nm, tak ako pri Cupre Leon. Osobne očakávam, že k dispozícii bude iba DSG automatická prevodovka, rovnako ako u predchodcu. Je možné, že auto, ktoré o pár mesiacov uvidíme na oficiálnych obrázkoch, bude trochu iné, ako toto. Predsa len, nechce sa mi veriť, že VW šetrí už aj na maskovaní.
Zdroj: motor1.com