Bernie Eccleston okruh a celý komplex spolu so zábavným parkom nezískal.
HIG Capital má s okruhom veľké plány. Chce zaistiť prevádzku okruhu tak, aby generovala zisk vo výške 20 % obratu. Dosiahnuť vysoký zisk však bude problém. Je dosť pravdepodobné, že novou politikou budú dotknuté jazdy pre verejnosť. V súčasnosti sa ľudia môžu po okruhu preháňať počas týždňa vo večerných hodinách a cez víkend aj v priebehu dňa.
Pri predaji figurovala podmienka, ktorá mala zabezpečiť zachovanie týchto jázd pre verejnosť. Či ju však zmluvné strany dostali aj do zmluvy je však nejasné. Môže sa teda stať, že jazdy pre verejnosť sa obmedzia a stúpne ich cena. Samotné automobilky, ktoré na okruhu testujú, môžu byť pokojné. Mnohí výrobcovia už majú pri komplexe svoje technologické centrá a nikto nebude riskovať ich odchod.
Oficiálna cena je zatiaľ neznáma. Isté však je, že nový majiteľ za okruh nezaplatil toľko, ako pôvodne požadoval jeho správca.
Súperenie medzi automobilkami o čo najrýchlejší čas na Nordschleife pravdepodobne ostane nezmenené.
Nový majiteľ však nemá v pláne len zdražovať. V najbližších rokoch by mal do Nürburgringu investovať 25 miliónov eur. Môžeme teda očakávať napríklad jeho rozšírenie. Oficiálne však zatiaľ nepadlo žiadne rozhodnutie.
Na záver to najlepšie. Cena. O okruh sa zaujímal aj Bernie Ecclestone. Teraz je už určite jasné, že so svojou ponukou 50 miliónov eur neuspel. Správca okruhu chcel za neho dostať 100 miliónov eur. Zmluvné strany opäť nezverejnili presnú kúpnu cenu, no odhaduje sa, že investor za Nürburgring zaplatil približne 60 až 70 miliónov eur.
Zdroj: autoevolution.com
Prečítajte si aj: Najrýchlejšou predokolkou na Nürburgringu je Seat Leon Cupra