Okruh Nardo zo satelitu
Ono totiž ďaľšia vysokorýchlostná trať Ehra-Lessien, kde sa dá dosiahnuť 400 km/h na uzavretom úseku, je majetkom Volkswagenu. Ostatné automobilky to teda nebudú mať jednoduché - Nardo bolo práve miestom, kde Koenigsegg získal titul najrýchlejšieho produkčného auta dokým ho neprevzal Veyron. Cenu, akú Porsche zaplatí za 12,5 kilometrový ovál, zatiaľ nikto nezverejnil. Nebude to však "za babku", preberajú areál o rozlohe 700 hektárov. Ten obsahuje spomínaný 12,5 km okruh, 6,2 kilometrovú testovaciu trať, rozličné terény pre testovanie podvozkov a simulácie počasia. Poloha Nardo je totiž ideálna pre celoročnú prevádzku.
Porsche bude mať k dispozícii kedykoľvek 12,5 km dlhý okruh
História testovacieho okruhu v Nardo začala jeho postavením v roku 1975. Bolo to testovacie stredisko Fiatu, a v roku 1999 prešlo pod krídla firmy Prototipo Test. Samotná trať má štyri jazdné pásy pre autá a motocykle s celkovou šírkou 16 m, na vnútornej strane sú potom dodatočne i dva pásy pre nákladné vozidlá so šírkou 9 m. Sklon trate v najrýchlejšom páse je taký, že počas jazdy rýchlosťou 240 km/h vodič nemusí krútiť volantom. Jednoducho ho drží v rovnakom uhle, napríklad pri rekorde Koenigseggu to bolo 30°. Počas bežných testovacích dní je odstupňovanie rýchlosťí nasledovné: pás 1 - 100 km/h, pás 2 - 140 km/h, pás 3 - 190 km/h a najrýchlejší štvrtý... nie je neobmedzený ako by ste možno mysleli, ale maximálka je stanovená na 240 km/h. Hnať sa po trati "čo to dá" majú zákazníci povolené iba keď je okruh vyhradený exkluzívne pre ich účely.