Niet pochýb o tom, že práve aj sieť čerpacích staníc OMV pomáhala zásadne zrýchliť tempo obnovy a úroveň svätostánkov motoristov, ktorých na Slovensku ani pred revolúciou nebolo málo, no za veľa nestáli. Boli to miesta, na ktorých ste nechceli ani len na WC a nie tam ešte tráviť čas pitím kávy, alebo iného občerstvenia či jedla. Prosto úroveň čerpacích staníc bola na Slovensku aj začiatkom 90. rokov doslova v suteréne. No keď na náš trh prišli v prvej polovici daného desaťročia značky ako Arval, Agip, OMV či Shell, motoristi mohli rýchlo porovnávať. Keďže OMV dlhodobo patrí na II. miesto v počte čerpacích staníc u nás, ich prítomnosť zásadne prispela k zlepšeniu kvality a prostredia na čerpacích staniciach. Niet divu, že modro-zelená značka má množstvo priaznivcov.