OPC Extreme je Astra postavená na novom leveli, pretože okrem výkonnejšieho motora (štvorvalcový 2,0-liter s prepĺňaním), je ľahšie proti sérii o celých 100 kg. Úspora hmotnosti vznikla vďaka použitiu karbónu napríklad pri výrobe prednej kapoty alebo strechy. Z tohto materiálu sú i disky kolies. Blatníky sú na OPC Extreme vyrobené z hliníka a z interiéru zmizli zadné sedadlá. Namiesto nich pribudla ochranná klietka. Má to byť auto, ktoré by nemalo mať problém s víkendovou jazdou na okruhu, no zároveň nepohrdne ani kvalitnejšou okreskou. Na stovku vystrelí za menej ako 6 sekúnd, otázka je, či Opel ponechá maximálku typicky nemeckú 250 km/h alebo povolí uzdu. Opel ide pri prevodovke klasickou cestou, tá je manuálna so šiestimi stupňami, a má byť vyrobená z ľahších a odolnejších materiálov. Cena zatiaľ známa nie je, no dúfame, že nebude výrazne iná od konkurencie.