Country Tourer pridáva oproti bežnej verzii 20 mm k svetlej výške podvozka, pohon 4x4 a ochranné plasty karosérie.
Insignia nemá tradičný zadný diferenciál, ale dve multilamelové spojky, ktoré umožňujú vektorovanie krútiaceho momentu.
Tretia verzia s viacerými novinkami
Opel predstavuje tretiu verziu Insignie s názvom Country Tourer. Ide o zdvihnuté kombi určené aj pre jazdu mimo spevnenej cesty a v ľahkom teréne. Okrem oplastovanej karosérie prináša novinka aj podvozok so svetlou výškou 180 mm, to je o 20 mm viac oproti bežnému kombi. S dlhým rázvorom to však nie je žiadne terénne vozidlo.
Samozrejmosťou je aj pohon všetkých kolies. Nenájdete tu však spojku Haldex, alebo podobné jednoduché riešenie. Insignia má pohon zadných kolies riešený cez multilamelové spojky namiesto tradičného diferenciálu. Vďaka tomu dokáže vektorovať krútiaci moment na jednotlivé zadné kolesá. Systém funguje na podobnom princípe ako v prípade Focusu RS. Preto v zákrute putuje viac krúťaku na vonkajšie koleso, čo pomáha autu zatáčať. Tento systém by mal mať aj výhody v teréne, keď pôjde na koleso s lepšou trakciou viac krútiaceho momentu.
V Insignii môžete mať aj head-up displej
K dispozícii je aj adaptívny podvozok FlexRide. Jazdné režimy Standard, Sport a Tour ovplyvňujú okrem komfortu pruženia, aj tuhosť riadenia, mapu plynu, radenie automatickej prevodovky a pohon 4x4. Z technológií nechýbajú vymoženosti ako maticové LED svetlá, systém OnStar, head-up displej, kamerový systém monitorujúci celé okolie, adaptívny tempomat a mnohé ďalšie jazdné systémy.
Verziu Country Tourer dodá Opel prvým zákazníkom po septembrovom autosalóne vo Frankfurte. Objednávky bude prijímať značka od júna