Interiér Opel Insignia OPC je zmesou známych súčiastok od GM
Opel Insignia OPC je prvý výtvor tohto úpravcu, ktorý má adaptívny pohon všetkých kolies spoločne s elektronickým samosvorom (eLSD) na zadnej náprave. A to už v sériovej výbave! Kvalitu jazdy vám určite zlepší systém FlexRide ktorý má dva základné módy: standard a Sport. Potom je tu aj tretí, OPC, ktorý auto dostane do varu a otvorí pekelné brány: pritvrdí podvozok, riadenie sa stane priame v maximálnej možnej miere a taktiež zlepší odozvu na plyn. Tomuto zvieraťu sekundujú štvorpiestikové brzdy Brembo na prednej náprave (kotúče majú rozmer 355 x 32 mm) ktoré sa výborne osvedčili aj počas testovania prototypov na legendárnom Nordschleife. Sériovo obúva Opel Insignia OPC 19" kolesá navlečené do Pirelli P Zero 245/40. Ak máte chuť na čosi špeciálne, môžete si doplatiť za 20" kované disky.
Opel Insignia OPC
Možno vás bude zaujímať informácia, že turbo tlačí až 0,9 baru a výfukový systém bol navrhnutý priamo firmou Remus. Ten okrem zvýšenia výkonu prináša aj 20% úsporu hmotnosti oproti bežnému výfuku. Taktiež je zaujímavá informácia o dodatočnom ladení stredného a koncového tlmiča len a len kvôli lepšiemu zvuku. Auto sa bude dodávať výlučne so 6st. manuálnou prevodovkou.