Prvé objednávky začal Opel prijímať len vo februári. K nám sa Insignia dostala začiatkom leta, do testu sme dostali nielen najvýkonnejšiu zážihovú Insigniu 2,0 Turbo 4x4, ale aj vznetovú verziu Opel Insignia 2,0 CDTi. S oboma sme boli viac spokojní, aj keď bezchybné podľa nás nie sú ani jedna. Opel Insignia II však určite patrí k lepšej polovici áut svojej kategórie.
Opel Insignia už oslovil za pár mesiacov viac ako 50-tisíc zákazníkov.
O AGR sedadlá je veľký záujem
Opel informoval, že takmer 9 z 10 nových zákazníkov si objedná novú Insigniu s navigačným systémom Navi 900. Dokonca 70 % z objednaných Insignií má vo výbave príplatkové sedadlá s certifikátom AGR, čo znamená, že noví zákazníci preferujú skôr komfortnejšie vozenie aj na vzdialenejšie cesty a zdravší chrbát.
Sedadlá AGR zvolí 70 % nových zákazníkov.
Najvýraznejšou novinkou Insignie je použitie inteligentných svetiel LED IntelliLux. Pre ne sa totiž rozhodlo 63 % kupujúcich, ktorí tak vedia oceniť výhody moderných svetlometov. Tie sú síce vhodnejšie skôr na dlhšie diaľničné presuny, alebo celkovo rovné úseky, než na jazdu po kľukatých okresných cestách, kde slabšie osvetľujú zákrutu, avšak za ten príplatok určite stoja. Celkovo svietia určite lepšie, než konvenčné svetlomety v každej situácii.
Inteligentné LED svetlá síce nedostačujú na prémiových výrobcov, vo svojej triede však patria k tomu najlepšiemu.
Opel tiež uverejnil, že viac ako 60 % zákazníkov sa rozhodlo pre niektorú z vyšších línií výbavy. Tie síce neprinášajú až tak veľa výbavy navyše, napríklad na slovenskom trhu je automatická klimatizácia v sérii až v najvyššej výbave Innovation, avšak ponúkajú lepšie ceny za niektoré prvky výbavy.