Ochrana dospelých
Prvá disciplína znamená pre Mokku 73 %. To nie je zlý výsledok. Pri čelnom náraze s prekrytím majú mierne horšiu ochranu trup vodiča a spodné časti nôh vodiča a spolujazdca. Pri čelnom náraze bez prekrytia mali rovnako o stupeň horšie hodnotenie trup vodiča aj zadného pasažiera.
Ochrana detí
Druhá disciplína, v ktorej Mokku testovali, bola ochrana detí so ziskom 75 %. Pri čelnom náraze mali o 2 stupne horšie hodnotenie hlava 6-ročnej figuríny a trup 10-ročnej figuríny. Pri bočnom náraze mali obe figuríny tie najlepšie hodnotenia.
Ochrana chodcov
V tretej sledovanej disciplíne dostal Opel Mokka 58 %. Aj napriek vyššej stavbe karosérie nemala Mokka problém s čelnou maskou a nárazníkom, kde komisári ohodnotili zónu ako „bezpečnú“. Horšie na tom boli, samozrejme, A-stĺpiky a prechod medzi kapotou a čelným sklom.
Asistenčné systémy
V poslednej disciplíne získala Mokka 64 %. Dobre fungoval asistent jazdy v pruhu a aj rovnako brzdný asistent. Ten však pri spomalení už nezastavil auto, ale povolil brzdy. Celkový zisk 4 hviezdičiek tak nie je sklamaním, ale bežnou realitou mnohých áut, ktoré aj v budúcnosti prejdú rukami komisárov z Euro NCAP. Konzorcium totiž v ostatnom čase dosť často sprísňuje kritériá, špeciálne v oblasti asistentov vodiča.