V Rüsselsheime zvolili trocha netradičné meno, najmä ak vezmeme do úvahy to, že predsa len cieľová skupina tohto segmentu sú vo väčšine ženy. Alebo žeby práve preto. Adam Opel bol mimochodom zakladateľ značky. Dizajn je ale klasicky opelovský so všetkými prvkami, na ktoré sme od značky zvyknutí. Do očí udrie najmä typickým prelisom vo dverách. Adam ponúkne okrem individualizácie napríklad i diódové reflektory. Tie by mal mať ako prvé auto v segmente. Zaujme i dvojfarebnou kombináciou karosérie a strechy. Štvormiestny interiér pôsobí živo vďaka farebným plastom a čalúneniu. Nádych luxusu pridáva diódové osvetlenie kabíny a sedempalcový dotykový displej na stredovej konzole.

Stupne výbavy budú tri, Opel ich označuje za nálady - Jam, Glam a Slam. Jam je módna, výstredná farebná kombinácia. Glam je viac o elegancii a Slam je športovou verziou. To všetko je možné samozrejme individualizovať podľa želania či už dizajnérskymi prvkami alebo farbami. Pre strechu sú na výber tri odtiene lakov. Adam bude v ponuke iba v trojdverovom variante. Stojí na platforme Corsy a svojimi rozmermi bude väčší než Fiat 500 ale menší než Mini. Kolesá budú na tak malé auto pomerne veľké - 16 až 18 palcov.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 12 obrázkov

V ponuke motorov budú na začiatku predaja dva atmosférické zážihové štvorvalce vybavené systémom štart/stop. Menší je 1,2-liter s výkonom 51 kW (70 k) a väčšia 1,4-liter ponúkne 74 kW (101 k). Neskôr možno pribudne i ostrejší agregát, aby mohol Adam konkurovať Abarthu 500. Motory sú kombinované s 5-stupňovým manuálom.

V bezpečnosti je vraj na úrovni veľkých áut. Sériovo dostane ESP, parkovacieho asistenta, šesť airbagov či napínače bezpečnostných pásov na predných sedadlách. Objednávky začne Opel prijímať po premiére na autosalóne v Paríži a predaj sa rozbehne v januári 2013.