Technika nepoškvrnená

V tomto prípade ide len a len o zlepšenie kabíny. Žiadne ďalšie zmeny na Ferrari nenájdete. Nalejme si čistého vína, ani nie je treba. Čo sa týka konštrukcie a pohonného reťazca, ľudia vo Ferrari vedia veľmi dobre, čo robia. Na stovku 488 Spider zrýchli za 3,0 s a uháňa 325 km/h. To všetko predvádza 3,9 l twin turbo V8 so 670 vzpínajúcimi sa koňmi a 760 Nm v tandeme so 7-stupňovou dvojspojkovou prevodovkou.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 3 obrázkov

Osobne sa mi počin Carlexu veľmi páči. Je však na tenkej hranici medzi exkluzivitou a možno už gýčom. Preto sa vám páčiť nemusí a dáte skôr prednosť klasickému sériovému interiéru Ferrari. Podľa Carlexu je interiér „absolútne jedinečný a výnimočný“. V tom majú pravdu. Pozrite sa na detailné foto. Dotkli sa takmer každého detailu a každého záhybu.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 15 obrázkov

Zdroj: carscoops, Carlex