Ochrana dospelých
V tejto oblasti nová generácia modelu 308 skutočne neexcelovala a získala priemerných 76 percent bodov. Problémom bola predovšetkým slabá ochrana hrudníka vodiča pri náraze do deformovateľnej prekážky, naopak pri bočnom náraze technici nezaznamenali žiadne veľké hodnoty preťaženia. Peugeot 308 tiež nemá stredový airbag medzi prednými sedadlami, čo mu tiež ubralo pár bodov. Systém na zabránenie sekundárnej nehode však na palube už nechýba.
Ochrana detí
V tejto disciplíne to pre Peugeot dopadlo lepšie, auto získalo 84 percent bodov. Nepatrne vyššie hodnoty zaznamenali snímače hrudníka figuríny 10-ročného dieťaťa a v hraničnom pásme skončili dáta sezorov umiestnených na krku. Spolujazdcov airbag je možné deaktivovať a vodič má o jeho vypnutí jasný prehľad, za čo získal ďalšie body.
Ochrana chodcov
Za ochranu chodcov získal nový Peugeot 68 percent bodov. Prečo taká strata? Ukázalo sa, že asistent núdzového brzdenia neskoro upozorňuje na chodcov pri odbočovaní a rovnako aj keď vychádzajú spoza iného auta. Pri strete chodca s prednou časťou 308 je potenciálne nebezpečné celé čelné sklo, naopak predný nárazník je dostatočne mäkký, aby zmenšil riziko poranenia na minimum.
Asistenčné systémy
Ani v poslednej kategórii auto nezažiarilo perfektným výsledkom, 65 percent bodov je len priemer. Výsledok pokazil núdzový brzdový asistent, ktorý neskoro reagoval pri odbočení na vozidlo prichádzajúce spredu a tiež na pomaly idúce autá idúce v premávke pred ním. Celkovo tak 4 hviezdičky nie sú pre značku žiadnym oslnivým výsledkom.