Nový i-Cockpit dostal 12,3" displej namiesto klasických budíkov a ešte kompaktnejší volant, ktorý je jemne skosený aj v hornej časti.
Problém s výhľadom na budíky
Problémom i-Cockpitu je najmä výhľad na budíky, čomu treba prispôsobiť pozíciu sedenia a vyššie postavy s tým majú jednoducho problém. Druhou vecou je ovládanie väčšiny funkcii cez dotykový displej, bez manuálneho ovládača, čo môže byť za jazdy pomerne nepresné a zdĺhavé. Čo nové si teda Francúzi pre nás pripravili po štyroch rokoch? Nuž hlavnou zmenou je, že klasické prístroje pred vodičom nahradí 12,3" displej. Jeho vzhľad si môže vodič prispôsobiť a nechať si na ňom zobraziť napríklad 3D navigáciu. Výhľadu naň by mal pomôcť ešte kompaktnejší volant, ktorý je jemne skosený aj v hornej časti. Nuž a známu trojicu prvkov dopĺňa 8" dotykový displej informačného systému. Tu sa však konštruktéri poučili a na prístrojovku pre zmenu pridali pár tlačidiel určených pre rýchly prístup k jednotlivým funkciám. Tie síce boli napríklad aj v 308-ke, no tam boli súčasťou displeja. Priestor za volantom dopĺňa ešte nová radiaca páka, ktorá sa ovláda malými impulzmi a masážne sedadlá, ktoré masírujú v ôsmych bodoch. Spomínaná navigácia využíva aktuálne informácie o doprave pomocou služby TomTom Traffic. Nechýba ani konektivita v podobe funkcie Mirror Screen a technológii Apple CarPlay, Mirrorlink a AndroidAuto.
Zdroj: tlačová správa