Model môžeme tiež označiť za „svetovo prvé luxusné, extra výkonné, elektrické GT“. Neveríte? Maximálny výkon každého posadí! K dispozícii sú totiž 4 elektromotory, ktorých maximálny systémový výkon je 1 397 kW (1 900 k) a 2 300 Nm! K tomu prislúchajú akumulátory s kapacitu 120 kWh.

Dynamické parametre teda stoja za to. Z 0 na 100 km/h za menej ako 2 sekundy a z 0 na 300 km/h za menej ako 12 sekúnd. Maximálna rýchlosť by mala byť na úrovni 350 km/h. K tomu si prirátajte dojazd na úrovni 450 km a vyjde vám, že prakticky nič viac na podobnom hyperšporte nepotrebujete.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 6 obrázkov

Tvar karosérie evokuje vysoký výkon, štýlové doplnky ako aktívne zadné krídlo vám len dajú za pravdu. To slúži okrem iného aj ako vzduchová brzda. Automobil stojí na 21-palcových diskoch, pod ktorými sú šesťpiestikové karbón-keramické brzdy. Krídlové dvere sa otvárajú smerom dohora a dopredu.

V interiéri je volant z uhlíkových vlákien a pred ním malý digitálny displej. Po stranách sú 2 veľké obrazovky, na ľavom sa zobrazujú výkonové hodnoty a na pravom infotainment a navigácia. Nižšie na úrovni nôh sú okrúhle displeje pre režim jazdy a prevodovky. Samozrejmosťou je množstvo kože, hliníka alebo uhlíkových vlákien.

Tento model Pininfarina vyrobí v obmedzenom počte len 150 kusov. Modely budú pridelené rovnako na trhoch v Severnej Amerike, Európe a Ázii alebo na Strednom východe. Predajcovia budú vo veľkých mestách ako New York, Los Angeles, Londýn, Stuttgart alebo Hongkong. Cena bude podobne šialená ako maximálny výkon, približne na úrovni 2,2 milióna dolárov (asi 2 milióny eur). Pri pohľade na tú dynamiku a výkon to však možno ani nie je až tak veľa, čo poviete?

Zdroj: carscoops.com

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 6 obrázkov