S touto pozitívnou informáciou dorazila partia zo stránky The Drive, ktorá mala možnosť prehodiť s Jonom Ikedom pár slov. „Ak ste si všimli, NSX robíme vtedy, keď chceme niečo povedať. Prvá generácia bola benzínová. Druhá generácia bola hybridná. Bude aj ďalšia,“ povedal pomerne jasne jeden z najvyšších predstaviteľov spoločnosti Acura v Spojených štátoch.
Vcelku logicky sa ho neváhali opýtať, či to znamená, že budúca verzia modelu NSX bude elektrická. Ikeda však odpovedal len úsmevom a odmietol to ďalej komentovať.
Potvrdené z dvoch zdrojov
Týmto by sme mohli drobný ale o to zaujímavejší moment z tohtoročnej Monterey Car Week uzavrieť. Zástupcovia The Drive však neboli jediní, kto chcel vedieť, čo bude ďalej s vrcholným modelom Hondy. V minulom roku sa v USA totiž predalo len 128 áut a vývoj hybridného pohonu NSX určite musel byť drahý. A aj keď v podobných prípadoch nejde vždy len o peniaze, pretože značnú úlohu hrá v tomto segmente i prestíž, automobilky dnes osekávajú náklady na nutné minimum.
Keď si šéfa severoamerického zastúpenia Acury odchytili ľudia z Motor Trendu a opýtali sa ho na pokračovanie modelu NSX s ohľadom na predchádzajúce výsledky, potvrdil im v podstate to isté. „Nešli sme do toho s cieľom zarobiť veľké peniaze,“ prezradil Ikeda. Namiesto toho fungoval tento automobil ako marketingové i inžinierske cvičenie. Lákal potenciálnych zákazníkov do predajní a poskytoval technickému oddeleniu prax i know-how v oblasti hybridizácie športových áut.
„Naučili sme sa veľa o elektrifikácii i zábave z jazdy, čo je pre nás to hlavné. Ani my sme nechceli, aby NSX skončilo. Odísť potichu a nenápadne si nezaslúži,“ dodal na záver Jon Ikeda.
zdroj: The Drive