Ani VW Polo sa nevyhlo trendu zväčšovania rozmerov karosérie. Oproti predchodcovi narástlo o 30 mm na 3,95 metra. Dôležitejším parametrom je vraj kvalitatívna vybavenosť auta, ktorá by mala dokonca prekonať mini Audi. V segmente krpatých mestských približovadiel veru začína byť pekne tesno, no VW Polo má veľký potenciál na úspech, najmä u nás v Európe.

Predpokladané motorizácie najnovšieho VWčka sú 1,6 litrový preplňovaný nafťák TDi s výkonmi od 55kW (75k) až po 77kW (105k). Benzínová alternatíva bisponuje objemom 1,2 litra a výkonové spektrum pokrýva hodnoty od 44 kW po 51 kW ( 60, resp 70 k). Samozrejmou mestskou výbavou je systém stop/štart a pre nafťáky aditívna prímes do SCR katalyzátora AdBlue. Neočakávaným prekvapením je plánovaná montáž 7 stupňovej prevodovky DSG.

Polo by sa malo dostať do showroomov v polovici toho roku a to s cenovkou 14 000€. Už sa tešíme sa test GTička :))

 

Za tip a fotografie ďakujeme Martovi!

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 4 obrázkov