Prehľadnosť

Do menu konfigurátora sa zo základnej stránky hneď nedostanete. Nedostanete sa doňho totiž vôbec. V čase písania článku (koniec novembra 2018) nebol konfigurátor absolútne dostupný. Neostalo iné, ako to skúsiť u susedov na českej stránke.

V konfigurátore sa do ďalších častí preklikávate cez záložky úplne vľavo.

Tam nájdete konfigurátor hneď v úvodnom menu stránky, na ľavej lište. Na začiatok si môžete filtrovať, či máte záujem o malé autá, alebo o tie športové, prípadne podľa ceny. Podobne ako u Citroenu a Fiatu, asi aj majitelia Fordu hľadia v prvom rade na cenu. Po kliknutí na konkrétne auto sa v pravej časti zobrazí náhľad. Vľavo volíte línie výbavy, úplne vľavo zas postupné menu konfigurátora. V ňom pokračujete na karosériu alebo motor. Trocha mi tu vadí rozklikávanie, aby ste zistili, čo máte navolené.

Rýchlosť odozvy

Cez lak sa dostanete na poťahy a ako posledné na príplatkovú výbavu. Bohužiaľ, sériovú výbavu tu nenájdete. Odozva je však bleskurýchla, k nej nemám žiadne výhrady. Príplatkové prvky sú rozdelené do niekoľkých oblastí, každá má aj svoje vysvetlivky.

Príplatkové prvky zobrazia aj zmenu na aute.

Vynútené kombinácie

Opäť žiadne „záludnosti“, ako napríklad u BMW. Ani v tomto konfigurátore na vás nečakajú žiadne nepredvídateľné kombinácie, ktoré by vás mohli prekvapiť. Ak sa niektorá položka vylučuje s inou, jednoducho na ňu nemôžete kliknúť.

Položky majú tiež jednoduché informácie, s čím si ich nemôžete kúpiť.

V konečnom zhrnutí máte k dispozícii základnú cenu, cenu príplatkových prvkov, celkovú cenu, rozpísané niektoré detaily o aute, zopár obrázkov a niektoré sériové prvky. Keď zrolujete stránku ešte nižšie, môžete si stiahnuť brožúru s technickými parametrami. Nikde som nenašiel QR kód, ktoré iné značky už pridávajú, bol tu len štvormiestny kód, ktorý môžete nadiktovať predajcovi pre uľahčenie objednávky. Video nižšie bohužiaľ nezobrazuje reálny konfigurátor dostupný u nás.

V konečnom zhrnutí je k dispozícii základná cena aj cena jednotlivých príplatkov.

Celkové hodnotenie: 8/10