Najprv predstavili Porsche 911 T ako model mierený na vodičov - jazdcov. Prosto na tých, ktorí vyhľadávajú radosť za volantom v jednoduchom prevedení. Manuálna prevodovka, nižšia pohotovostná hmotnosť, okresné cesty, horské prechody, žiadne naháňanie časov na okruhu. Čistá radosť z jazdy bez toho, aby museli ísť na doraz v každej zákrute.
Infotainment PCM je dostupný bez príplatku, v sérii ho automobil nemá.
Porsche 718 T by malo byť podľa všetkého ešte lepšie. I keď je dostupné len so základným dvojlitrovým zážihovým štvorvalcom s 220 kW (300 k), jeho malá hmotnosť a menšie rozmery však musia na okreskách byť jednoznačným plusom. Krútiaci moment motora vrcholí hodnotou 380 Nm. Pohotovostná hmotnosť je s manuálnou prevodovkou 1 350 kg. Na 100ke je za 5,1 sekundy (s automatom za 4,7 sekundy). Maximálna rýchlosť je všade postačujúcich 275 km/h.
Čo ešte ponúka prívlastok T? Porsche pridá 20-palcové disky, znížený podvozok o 20 mm a v bežnom prípade príplatkový (v tomto prípade v sérii) Sport Chrono balíček. Motor je spojený so 6-stupňovou manuálnou prevodovkou, za príplatok bude dostupná aj dvojspojková prevodovka PDK. K tomu je tu aj mechanický samosvor.
Infotainment PCM síce v základnom modeli chýba, avšak zákazník si ho môže zvoliť bez príplatku. Porsche dodáva, že aj okresanie tejto položky pomohlo udržať pohotovostnú hmotnosť modelu po pridaní filtra pevných častíc. V Nemecku štartuje Cayman T na cene 63 047 eur a Boxster T na 65 070 eur.
Zdroj foto: Porsche