Potvrdil to vedúci produkcie GT vozidiel, Dr. Frank-Steffen Walliser, v rozhovore pre magazín Evo. 4,0 l z 718 sa do zadnej časti 911 992 jednoducho nezmestí. “4-litrový motor v GTS nemôže byť otočený o 180 stupňov, aby sa zmestil do 911. Už ich v type 911 nikdy nebudeme vidieť. Je mi to ľúto,” odpovedal na otázku Walliser. Ďalej povedal, že vytvoriť atmosferický variant 992 Carrera by bolo príliš drahé a nedávalo by zmysel. Vyžadovalo by si to totiž aj iné zmeny, okrem samotného motora. Súčasný typ 911 s atmosférou by mal však prísť v podobe verzií GT3 a GT3 RS. Aspoň také sú posledné informácie. Ako sa tomu vopchatiu motora do týchto verzií dá rozumieť nevieme, musíme si teda počkať.
Útecha v podobe manuálu
Aj keď svoj čas má atmosférický motor spočítaný, typ 911 s manuálom tu bude tak dlho, ako sa len bude dať. A to aj keď sú sociálne siete plné odborníkov, ktorí sa bijú do pŕs, že manuál je jasná voľba, predajné čísla hovoria niečo úplne iné.
Zdroj: motor1.com