Technicky vychádza z najvýkonnejšieho Porsche 911 Turbo S, ktoré má 3,7-litrový plochý preplňovaný šesťvalec s dvojicou turbodúchadiel. Pre vodiča je k dispozícii 478 kW (650 koní) a 800 Nm, motor je spojený výhradne s 8-stupňovou dvojspojkovou prevodovkou a pohonom všetkých kolies. Z 0 na 100 km/h potrebuje len 2,7 sekundy a na dvojnásobnú rýchlosť 8,9 sekundy.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 3 obrázkov

Samozrejmosťou bude sériovo dodávaný systém Porsche Torque Vectoring Plus a elektronicky ovládaným samosvorným diferenciálom. Štandardom je športový výfuk s čiernymi koncovkami a podovzok PASM so zdvíhaním prednej nápravy. V noci zas pomôžu matrix LED s technológiou Porsche Dynamic Light System Plus.

Historickým odkazom na minulosť je použitie antracitovej farby na zadnom blatníku, nárazníku a spätných zrkadlách. Odznak na mriežke na zadnom veku obsahuje ikonu turbodúchadla a roky 1974 - 2024. Svetelná projekcia pri otvorených dverách zas premieta obraz turbodúchadla na zem vedľa auta.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 6 obrázkov

Interiér zdobia sedadlá s ikonickým poťahom, tartanom McKenzie či logá na opierkach dverí. To je tiež na zadnom ľavom sedadle. Nad schránkou v palubnej doske nájdete plaketu s výrobným číslom a logom Turbo 50. Celkovo totiž Nemci vyrobia len 1974 kusov, čím odkazujú na rok vzniku prvej 911 Turbo.

Kto má na Porsche, dostane aj hodinky

Voliteľne je dostupný aj paket Heritage Design, ktorý obsahuje lak Aventurine Green alebo číslo na boku auta, ktoré si môže kupujúci zvoliť v rozmedzí od 0 do 99. Porsche k autu dodáva aj špeciálne hodinky, ktoré sú taktiež obmedzené na 1974 kusov. Limitovaná edícia by mala začať prichádzať k zákazníkom na jeseň, cenovka štartuje na hranici 274 tisíc eur.

zdroj: Porsche

 
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 3 obrázkov