Výrobcovia objavili novú dieru na trhu. Športovo ladenú karosériu kupé výrobcovia doplnili o pár dverí a posadili na vyvýšený podvozok. Ľudia kupujú hlavne srdcom a emóciami, nie rozumom. A tak máme k dispozícii v takzvaných SUV kupé vskutku zaujímavé kreácie. 

Karoséria je voči bežnému Cayenne zmenená už od predného A-stĺpika spolu s čelným oknom, ktoré sú o 20 mm nižšie. Zadné dvere a blatníky rozširujú vozidlo o 18 mm, a teda prispievajú k „svalnatejšiemu“ postoju. Vzadu môžete mať za príplatok adaptívny spojler v rámci výbavy Porsche Active Aerodynamics. Pri rýchlosti nad 90 km/h sa automaticky vysunie o 135 mm.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 3 obrázkov

V sériovej výbave je veľká panoramatická strecha, ktorá však zvyšuje ťažisko. K dispozícii je ale za príplatok karbónová strecha. V interiéri je miesto pre 4 pasažierov s bežnými sedadlami, bez príplatku je k dispozícii balík komfortných zadných sedadiel. Pre milovníkov batožinového priestoru Cayenne Coupe ponúka od 625 do 1 540 l.

Na začiatku predaja budú k dispozícii dve verzie, slabšia so šesťvalcovým zážihovým trojlitrom ponúka 250 kW (340 k) s 450 Nm a silnejšia s preplňovaným zážihovým osemvalcom má 404 kW (550 Nm ) a 770 Nm. Slabšia verzia zrýchli na 100 km/h za málo cez 6 sekúnd, so Sport Chrono balíkom za 5,9 sekundy. Silnejší model to zvládne len za 3,9 sekundy (sériovo Sport Chrono paket) a maximálna rýchlosť je 286 km/h. Venovať sa podrobnejšie technike a konštrukcii v  tomto prípade nemá veľmi význam, pretože auto je fakticky zhodné s minuloročnou novinkou Porsche Cayenne III. generácie, z ktorej vychádza. Novinka začína v Nemecku na 83 711 eur, za verziu Turbo si Porsche vypýta 146 662 eur.

Zdroj foto: Porsche

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 6 obrázkov