Revidovaná verzia súčasného Porsche dorazí v klasických modelových vlnách. Ako prvé bude predstavené kupé Carrera a Carrera S, nasledované rovnako motorizovanými kabrioletmi. Z dostupných špionážnych obrázkov je vďaka minimálnemu maskovaniu zrejmé, že sa auto v porovnaní so súčasnou 992 zásadne nezmení.
992.2 dostane mierne modifikované diódy denného svietenia, trochu iné mriežky, upravené nárazníky a prepracovaný výfukový systém s koncovkami viac posunutými ku stredu. Modernizované Porsche pravdepodobne ponúkne nové typy zliatinových diskov a inovovaný bude tiež zoznam lakov.
Relatívne veľkou novinkou v interiéri bude kompletne digitálny prístrojový panel, ktorý nahradí doteraz používaný analógový otáčkomer s dvomi obrazovkami po stranách. Vďaka tejto zmene bude môcť 911 poskytnúť vodičovi prehľadnejšiu/väčšiu mapu navigácie priamo za volantom i lepší výstup pre systém nočného videnia.
Súčasťou výbavy faceliftovaného Porsche bude tiež najnovší informačný systém PCM 6.0, ktorý majiteľom umožní streamovanie hudby cez Spotify, pridá bezdrôtové pripojenie pre Android Auto a k dispozícii budú mať i vylepšené hlasové ovládanie.
Pohonné jednotky by mali i tentokrát (v tradičnom duchu) mierne posilniť, presné čísla ale zatiaľ nepoznáme. Ako je v Porsche zvykom, menšími úpravami prejde aj podvozok a kalibrácia automatickej prevodovky, ktorá by mohla meniť jednotlivé stupne opäť o čosi rýchlejšie.
Okrem obvyklých verzií, ako je kupé, kabriolet, Targa či Turbo bude modelový rad 992.2 rozšírený o dve úplne nové modifikácie. Prvou z nich bude crossover 911 s menom Safari alebo Dakar. Auto okrem zodvihnutého podvozka a štandardného pohonu 4x4 dostane dodatočné plastové obloženie a zrejme aj odvetrávanie v prednej kapote v štýle 911 GT3.
Ešte o niečo neskôr očakávajte rozšírenie ponuky o vôbec prvú sériovú benzín-elektrickú deväťsto-jedenástku, netušíme ale zatiaľ, či pôjde o klasický hybrid alebo model so zväčšeným prídavným akumulátorom a možnosťou nabíjať ho zo zásuvky. O čom sa naopak šeptá, je výkon, ktorým by mala 911 Hybrid prekonať i Turbo S, ktoré má 650 koní.
zdroj: AutoExpress, WilcoBlok