No zdá sa, že konečne bude lepšie. Situáciu pred rokom totiž ešte viac skopmlikoval príchod skvelej robotizovanej prevodovky PDK, ktorá tiež ponúka radenie dvoma gombíkmi na volante. Oba gombíky totiž ponúkajú možnosť radiť vyššie i nižšie, podľa toho či ich vodič zatlačí v hornej či dolnej časti. Odjakživa som bol kritikom zdvojenej funkcie jedného tlačidla (rovnako i v BMW), pretože pri ostrejšej jazde som dookola robil chyby. Pri prezentácii modernizovanej 911 v lete2008 som sa tiež snažil zistiť, prečo je radenie na volante zbytočne prekombinované a pákou v kulise naopak (dopredu vyšší stupeň, dozadu nižší). Diplomatická odpoveď viacerých prítomných manažérov i testovacích jazdcov bola nepresvedčivá. "Naši klienti si to tak želajú..." ale pochopil som, že toto evidentne nie je vhodná téma na rozpitvávanie. Chlapci evidentne absolvovali tvrdé vymývanie mozgov a i keď sami neboli presvedčení o správnosti argumentu, museli držať štábnu kultúru.
Nikdy som nepatril k maniakom na konzolové hry, pc simulátory a podobne. Svoje som si odohral, ale už to roky nerobím. Napriek tomu som skalopevne presvedčený, že jediná správna kombinácia pre manuálny režim ovládania samočinnej prevodovky je jediná. Pákou v kulise dozadu pre vyšší stupeň, dopredu pre nižší - presne ako majú sekvenčné prevodovky z pretekárskych špeciálov a dvoma páčkami pod volantom (nie na volante) kde ľavá radí nižší a pravá vyšší prevod. Bodka!