Macan po modernizácii najprv predstavili so štvorvalcovým zážihovým motorom. Potom prišiel do ponuky 3,0-litrový variant S, neskôr najsilnejšie Turbo s 324 kW (440 k) a 550 Nm. Ten istý motor bude po novom poháňať aj verziu GTS, avšak s nižším výkonom.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 3 obrázkov

Tá bude disponovať maximálnym výkonom 280 kW (380 k), čo je o 15 kW (20 k) viac voči GTS pred modernizáciou. K tomu pridáva 20 Nm na celkových 520 Nm. Motor je spojený so 7-stupňovou dvojspojkovou prevodovkou DSG, za príplatok dostupný Sport Chrono paket zabezpečí akceleráciu na 100 km/h za 4,7 sekundy a maximálnu rýchlosť 261 km/h. Na najrýchlejšie Turbo stráca 0,2 sekundy, ale to je prakticky zanedbateľné.

Voči sériovej výške je GTS nižšie o 15 mm, s príplatkovým vzduchovým podvozkom o ďalších 10 mm. Automobil stojí na 20-palcových diskoch, vpredu sú 360 mm kotúče a vzadu 330 mm kotúče. Za príplatok sú stále dostupné keramické brzdy.

Štandardný Sport Design paket prináša čierne lakované doplnky exteriéru, rovnako aj LED predné svetlá s čiernymi doplnkami. V interiéri nájdeme kombináciu Alcantaru a hliníkových častí. Príplatkový Bose soundsystem zaručí spríjemnenie každej cesty. Ponuka ďalších príplatkov kopíruje bežné verzie Macanu. Cena Macanu GTS začína v Nemecku na 77 880 eur.

Zdroj foto: Porsche

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 3 obrázkov