Porsche Panamera S E-Hybrid používa pre pohon 3,0-litrový šesťvalec do V a 70 kW elektromotor (viac než dvojnásobne silnejší ako u predchodcu), takže táto dvojka má spoločný výkon 305 kW (410 k) a stovku dokáže pokoriť za 5,5 sekúnd. Na dno svojich síl si siahne až pri rýchlosti 270 km/h. O dynamické hodnoty však nejde, najzaujímavejším faktom je to, že spotreba klesla oproti predchádzajúcej generácii o 56%! Výrazný podiel na tom má dojazd na batérie, ktorý je 36 kilometrov. Na elektriku z nových lítium-iónových batérií sa dá celkom slušne jazdiť, elektromotor dokáže rozbehnúť auto až na 135 km/h.
Atmosférický 4,8-liter V8 v Porsche Panamera S a 4S vystrieda dva krát prepĺňaný trojliter V6 s vyšším výkonom i krútiacim momentom (308 kW a 520 Nm vs 293 kW a 498 Nm), ako i s menšou spotrebou paliva o 18 percent. Osemvalce ostávajú v Turbo a GTS, rovnako ako i v Turbo S, ktoré príde budúci rok. Väčšina Panamier bude vybavená sedem stupňovými prevodovkami PDK s dvojitou spojkou, E-Hybrid a dízlové modely dostanú osem stupňový Tiptronic S. V ponuke karosérií bude po novom i možnosť objednať predĺženú verziu pre tých, ktorí sa radi vozia na zadných sedadlách.
Nová generácia príde na trh v júli 2013 s cenami začínajúcimi na 81849 Eur za Panameru Diesel a 83277 za Panameru. Panamera 4 bude stáť 88513, Panamera S 101841 a Panamera 4S 107196 Eur. Drahšia od nich bude Panamera S E-Hybrid za 110409 Eur, Panamera GTS za 121595 a Panamera 4S Executive (predĺžená verzia) za 132662 Eur. Teda aspoň taký cenník bude v Nemecku.