Kombinovaný výkon hybridného pohonného ústrojenstva je 340 kW (462 koní) a krútiaci moment 700 Nm. Elektromotor má výkon 100 kW (136 koní) a 400 Nm. Spaľovací agregát má objem 2,9 litra a dve turbá. Výsledkom je výkon 243 kW (330 koní) a 450 Nm.
Porsche Panamera 4 E-Hybrid

Hybrid je druhou najvýkonnejšou verziou Panamery

Panamera 4 E-Hybrid dokáže prejsť vzdialenosť až 50 km na elektrický pohon do rýchlosti 140 km/h. Ide teda o plug-in hybrid rovnako ako v predchádzajúcej generácii. Kombinovaný výkon hybridného pohonného ústrojenstva je 340 kW (462 koní). Krútiaci moment 700 Nm je dostupný už od nízkych otáčok vďaka elektromotoru. Ten má výkon 100 kW (136 koní) a 400 Nm. Spaľovací agregát má objem 2,9 litra a dve turbá. Výsledkom je výkon 243 kW (330 koní) a 450 Nm.

Spotreba podľa NEDC len 2,5 l/100 km

Podľa normy NEDC je priemerná spotreba 2,5 litra na 100 km. Realita bude skôr niekde okolo 10 litrov pri mimomestských trasách. Maximálna rýchlosť je 278 km/h a stovku pokorí za 4,6 sekundy. Už podľa názvu je jasné, že novinka dostane pohon všetkých kolies.

Na rozdiel od predchádzajúcej generácie hybridnej Panamery s hydromeničovým automatom používa novinka dvojspojkovú prevodovku PDK. Tá má až 8-stupňov.

Porsche Panamera 4 E-Hybrid

Panamera 4 E-Hybrid dokáže prejsť až 50 km na elektrický pohon

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 3 obrázkov

Elektromotor čerpá energiu z 14,1 kWh batérie. Tá má rovnakú hmotnosť ako 9,4 kWh batéria v staršej generácii. Z bežnej zásuvky 230V 10A trvá nabíjanie takmer 6 hodín. V prípade príplatkovej palubnej nabíjačky s výkonom 7,2 kW a zdroji 230V 32A to trvá 3,6 hodiny.

Štandardom je vzduchové odpruženie, ale aj Sport Chrono balík. Okrem módu Sport nechýba ani Sport Plus. V oboch režimoch je neustále aktivovaný motor V6 biturbo. Panamera má aj hybridné módy E-Power, Hybrid Auto, E-Hold a E-Charge. Prvé dva režimy netreba vysvetľovať. V móde E-Hold sa auto snaží udržať momentálny stav nabitia batérií, aby ste mohli elektro pohon využiť tam, kde je najefektívnejší, v meste. Režim E-Charge zase dobíja batérie pomocou spaľovacieho motora, ktorý tak beží pod väčšou záťažou.

Cena Panamery 4 E-Hybrid začína v Nemecku na 107 553 €. Prvé dodávky začnú v polovici apríla. Objednávať môžete už teraz.

Porsche Panamera 4 E-Hybrid

Okrem režimov Sport a Sport Plus nechýbajú ani hybridné módy E-Power, Hybrid Auto, E-Hold a E-Charge