Modelu 911 Carrera S pribudne 30 koní naviac
O tridsať koní navyše, teda 22kW, dostane Carrera S vďaka modifikáciam mechaniky a pozmenenému menežmentu motora. Konečných 316kW (430k) bolo dosiahnutých bez toho, aby stúpla spotreba motora. Tajomstvo zvýšenia výkonu stojí najmä na novej hlave valcov s novým vačkovým hriadeľom, spolu s prepracovaným saním motora. Lepšiemu dýchaniu motora pomáha i športový výfuk s nižším spätným tlakom v potrubí. Samozrejme, že dvojité koncovky výfukov sa nebránia individualizácii. Power kit pre Carreru S poznať okrem sýtejšieho zvuku i vizuálne, motor dostal kryt s imitáciou titánu a karbónovými vsuvkami.
Power kit sa dolišuje od ostatných iným krytom motora
Konečných 430 koní bolo dosiahnutých bez toho, aby stúpla spotreba motora.
Pre majiteľov, podľa ktorých sa Porsche 911 netvári dostatočne športovo, je dostupný aerodynamický kit. Netreba ho kupovať v jednom kuse, je dostupný i po častiach. Základom je predný spojler prebratý zo Sport Design balíčka. K nemu by bol hriech nedať do páru zadný spojler podobný legendárnemu kačaciemu chvostu. Ak by to bolo málo, vrcholom je Aerokit Cup, kde ide dozadu na spojler ešte krídlo - u Porsche nie sú žiadni troškári. Pod predný spojler pridajú ďaľšiu lištu, znižujúcu svetlú výšku, čo neznamená nič iné ako vyšší prítlak. Na zadných sedadlách budú mať pasažieri, ktorí sa tam dokážu posadiť, viac súkromia. Bočné a zadné sklo je totiž tónované. Porsche samozrejme neponúka zmeny len z vonku, k dispozícii je i balíček úprav pre interiér. Vnútro 911-ky tak môžete oživiť doplnkami od lešteného hliníka až po karbón.
Spojler a na to krídlo. Tak sa nám to páči!