Kupé verzia typu Boxster prichádza na jeho báze čosi vyše pol roka po premiére v Ženeve. Porsche tvrdí, že Cayman nie je len zavretou verziou otvoreného roadstera. Je dlhší, sedí ešte nižšie, je ľahší a rýchlejší, dokonca úspornejší a výkonnejší než predchodca. Štandardná verzia má 2,7 litrový boxer motor umiestnený pred zadnou nápravou s výkonom 200 kW (272 k). Ostrejšia verzia Cayman S, ktorá je rovnako ako Boxster k dispozícii hneď od uvedenia na trhy má 3,4 litrový plochý 6-valec s výkonom 240 kW (325 k). Štandardnou, teda základnou prevodovkou je 6-stupňový manuál, za príplatok môžete získať 7-stupňovú PDK. Pre fajnšmekrov je k dispozícii SportChrono balík pre ešte ostrejšie jazdné vlastnosti a väčší výkon. Cayman zvládne šprint na stovku za 5,1 s, model S za 4,4 s. Jazda v priamke je však len jedna z oblastí kde Cayman urobí dojem. Doslova úžasný je v zákrutách a na okruhu. Porsche prosto skvelo využíva potenciál auta s motorom uprostred.
Oba modely Cayman budú v predaji od jari 2013.