Základnom pohonu prepracovanej verzie GTS je nový zadný elektromotor s výkonom zvýšeným o 80 kW, teda 109 koní a konštruktéri k nemu pridali upravený pulzný menič s optimalizovaným softwarom, zdokonalený tepelný manažment a tiež tepelné čerpadlo novej generácie.

Maximálny nabíjací výkon môže byť až 320 kW a Taycan navyše dokáže rekuperovať výkonom až 400 kW. GTS dokáže v režime Launch Control krátkodobo vyprodukovať 515 kilowattov, teda rovných 700 koní. To je o 75 kW (102 koní) viac ako ponúkal predchodca.

Taycan a Taycan Sport Turismo s dodatkom GTS vďaka tomu zrýchlia z 0 na 100 km/h za 3,3 sekundy. To je 0,4 sekundy lepší čas v porovnaní s modelmi pred faceliftom. Pri akcelerácii z miesta na 200 km/h je zlepšenie ešte výraznejšie. Obe autá to zvládnu za 10,4 sekundy, teda o 1,6 sekundy skôr.

Dojazd sa pritom podarilo podľa metodiky WLTP predĺžiť o 120 kilometrov, takže najlepšia hodnota je teraz 628 kilometrov.

GTS dostalo elektronickú zvukovú kulisu z modelu Taycan Turbo S a z tohto istého auta pochádzajú tiež 20-palcové disky Aero. Za príplatok si potom môžete objednať 21-palcové kolesá RS Spyder a v oboch prípadoch budú lakované v sivom antracitovom odtieni.

Faceliftované auto má tiež nové nárazníky a špecificky naladené adaptívne vzduchové odpruženie, ale na druhej strane je riadenie kolies zadnej nápravy len za príplatok.

Ďalšou novou verziou je Taycan 4 a podľa akumulátora Performance (s dojazdom 559 km) alebo Performance Battery Plus (643 km) má v režime Launch Control 300 alebo 320 kW, teda 408 prípadne 435 koní. Zrýchlenie z nuly na stovku oboch prevedení je identických 4,6 sekundy.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 21 obrázkov

zdroj: Porsche