Základnom pohonu prepracovanej verzie GTS je nový zadný elektromotor s výkonom zvýšeným o 80 kW, teda 109 koní a konštruktéri k nemu pridali upravený pulzný menič s optimalizovaným softwarom, zdokonalený tepelný manažment a tiež tepelné čerpadlo novej generácie.
Maximálny nabíjací výkon môže byť až 320 kW a Taycan navyše dokáže rekuperovať výkonom až 400 kW. GTS dokáže v režime Launch Control krátkodobo vyprodukovať 515 kilowattov, teda rovných 700 koní. To je o 75 kW (102 koní) viac ako ponúkal predchodca.
Taycan a Taycan Sport Turismo s dodatkom GTS vďaka tomu zrýchlia z 0 na 100 km/h za 3,3 sekundy. To je 0,4 sekundy lepší čas v porovnaní s modelmi pred faceliftom. Pri akcelerácii z miesta na 200 km/h je zlepšenie ešte výraznejšie. Obe autá to zvládnu za 10,4 sekundy, teda o 1,6 sekundy skôr.
Dojazd sa pritom podarilo podľa metodiky WLTP predĺžiť o 120 kilometrov, takže najlepšia hodnota je teraz 628 kilometrov.
GTS dostalo elektronickú zvukovú kulisu z modelu Taycan Turbo S a z tohto istého auta pochádzajú tiež 20-palcové disky Aero. Za príplatok si potom môžete objednať 21-palcové kolesá RS Spyder a v oboch prípadoch budú lakované v sivom antracitovom odtieni.
Faceliftované auto má tiež nové nárazníky a špecificky naladené adaptívne vzduchové odpruženie, ale na druhej strane je riadenie kolies zadnej nápravy len za príplatok.
Ďalšou novou verziou je Taycan 4 a podľa akumulátora Performance (s dojazdom 559 km) alebo Performance Battery Plus (643 km) má v režime Launch Control 300 alebo 320 kW, teda 408 prípadne 435 koní. Zrýchlenie z nuly na stovku oboch prevedení je identických 4,6 sekundy.
zdroj: Porsche