Nemci chcú už počas tohto leta priniesť najrýchlejšiu 911 všetkých čias. Myslíme si, že to bude verzia GT2 alebo dokonca GT2 RS.
Šéf Porsche Oliver Blume potvrdil, že neexistuje cesta späť k presláveným atmosférickým šesťvalcom. Inžinieri značky sa zamerali na vývoj prepĺňaných motorov pre športové autá. Avšak Blume uviedol, že zamestnanci Porsche budú aj naďalej pokračovať vo vývoji atmosférických motorov pre GT3 RS, GT3 a GT4 tak dlho, ako to len dovolia emisné normy.
Vývoj Porsche Mission E ide naplno
Šéf Porsche tiež odmietol špekulácie o akomkoľvek elektrickom pohone pre športové autá. Súčasná plug-in hybridná technológia z modelu Panamera Turbo S E-Hybrid nie je vhodná do áut ako 911 kvôli veľkým priestorovým nárokom. Namiesto toho sa špecialisti na elektrifikáciu zaoberajú naplno vývojom elektromobilu Mission E. Prvé prototypy by mali začať testovať už v priebehu tohto leta.
Porsche bude popri elektromobile vyrábať aj autá s konvenčným pohonom
Plne elektrický sedan má prísť v roku 2019 a ponúkne reálny dojazd okolo 500 km. Dôležitejší je však údaj nabíjania. 80 % kapacity má rýchlonabíjačka doplniť za cca 15 minút. Porsche tiež sľubuje, že batérie sa neprehrejú ani pri okruhovej jazde a systém sa nezrúti (naráža pritom na konkurenta z Kalifornie).
Ešte predtým, než príde E Mission, Porsche predstaví Cayenne Turbo S E-Hybrid, ktorý použije techniku z najvýkonnejšej Panamery. Nemci chcú už počas tohto leta priniesť najrýchlejšiu 911 všetkých čias. Myslíme si, že to bude verzia GT2 alebo dokonca GT2 RS.
Zdroj: evo