Porsche 911 GT3 RS
Základom tohto auta je predovšetkým motor. Jeho objem narástol na 3.8l (predtým 3.6) a výkon sa zvýšil o 15k na konečných 450k. Ak si dáte objem a výkon tejto GT3 do pomeru, zistíte, že dosahuje úžasných 118k na liter objemu! K novej RS sa dodáva výhradne na krátko odstupňovaný 6st manuál (v porovnaní s predchádzajúcim modelom). Nie je bez zaujímavosti, že motor má dymické úchyty ku karosérií. Tie sa prispôsobujú jazdným podmienkam a môžu tak do značnej miery meniť charakter auta (na okruhu stvrdnú avšak pri klasickom dennom jazdení zmäknú, čím robia jazdu komfortnejšou).
Porsche 911 GT3 RS
Jedna z ďaľších vychytávok je možnosť zakúpiť si lithium-ionovú baterku miesto klasickej, čim sa ušetrí krásnych cca 10kg. Podvozok je, ako vždy, prvá liga takže čakajte novonaladený podvozok PASM (Porsche Active Suspension Management) a ešte širšie nápravy na oboch koncoch (vpredu obuté do 245/35 ZR 19 a vzadu 325/30 ZR 19).
Porsche 911 GT3 RS
Porsche 911 GT3 RS sa nám predstaví na tohtoročnom autosalóne vo Frankfurte a do predaja v EU by mal prísť pravdepodobne koncom tohto roka. V USA sa tak stane na jar 2010. Cenovka pre USA je na cifre cca 133.000 USD, pre EU je zatiaľ neznáma.