Iste vás zaujíma čo za čudo bude pod kapotou. Zdá sa, že to bude 3,0 litrový radový 6 valec prepĺňaný troma turbami. Adekvátny by mal byť aj jeho max. krútiaci moment, ktorý sa odhaduje na úrovni 900 Nm. Ak vám cifra krútiaceho momentu nevyrazila dych, no škrabete si kokos ako je to s tým tri-turbo motorom, vôbec sa vám nedivím.
BMW chystá M diesel, ale žiadna revolúcia to nie je. Divízia AMG už pred 10 rokmi robila verziu C30 CDI AMG. Moc úspešná nebola a tak ju v roku 2004 zrušili.
Má ísť o značne prepracovaný aktuálny bi-turbo diesel známy z verzií 35d a 40d. S kompletne novou hlavou valcov. Motor má mať jedno drobné turbo pre ťah úplne od voľnobehu a dve twinscroll turbodúchadlá, ktoré sa postarajú o závratnú silu a pružnosť nafťáku. Podľa toho, čo sa pošuškáva, max. výkon, samozrejme, nemôže zatieniť originálnu M5, a v tejto konfigurácii ani nemôže, ale model 550dM by mal mať čosi okolo 500 k. Ak ste fanúšikovia SAV modelov BMW, ako Mníchovčania radi svoje SUV označujú, je takmer isté, že triturbodiesel sa dostane aj pod ich veľké kapoty.