Sériová M5 by sa nemala výraznejšie odlišovať od tohto konceptu
O pohone všetkých kolies sa tiež špekulovalo už dlhšie. Môžeme očakávať pravdpodobne klasický xDrive s aktívnym zadným diferenciálom, ako ho poznáme z veľkých M-kových SUV. Pochybnosti v nás trochu vzbudzuje hmotnosť. V ostatných BMW pridáva xDrive od 70 do 100 kg hmotnosti, ktorá pripadne najmä na prednú nápravu. Pre porovnanie, už model 550xi je riadny kus auta, váži 1 975 kg (podľa metodiky EU vrátane 75 kg vodiča). Pridajme kilogramy zadného diferenciálu, dvojspojkovej prevodovky a nejakú výbavu, a máme tu dvojtonovú M5. Na nás pôsobí spojenie M5 a 4x4 dosť nepatrične, ale kým to nebude štandardná vábava, nevadí nám to. Svojich zákazníkov si M5 xDrive určite nájde. Celkom nás ale zaujíma váš názor. Priplatili by ste si u M5 za štvorkolku?