Dva štvorvalce a šesťvalec

Najslabšia verzia bude Z4 sDrive20i. TwinTurbo 2,0-litorvý štvorvalec s výkonom 145 kW/197 koní a 320 Nm. Spojená bude tak ako všetky verzie s 8-stupňovou automatickou prevodovkou Steptronic. Zrýchlenie z 0 na 100 km/h dá za 6,6 sekundy a dych mu dôjde pri 240 km/h. Strednou cestou bude Z4 sDrive30i. Má totožný motor, avšak s výkonom 190 kW/258 koní a 400 Nm. Šprint na 100 zvládne o 1,2 sekundy rýchlejšie, čiže za 5,4 sekundy. Ručička tachometra sa zastaví na tradičnej hodnote 250 km/h.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 3 obrázkov

Vrcholnú šesťvalcovú verziu M40i sme už spoznali. Výkon 250 kW/340 koní a 500 Nm budú to najsilnejšie, čo sa objaví v mníchovskom roadsteri. V Amerike sa však vďaka uvoľnenejším emisným pravidlám výkon posunul až na 381koní! Pre Európu teda ostávajú oči pre plač, keďže plnohodnotnú M verziu čakať nemáme a manuálna prevodovka v ponuke takisto nefiguruje. Ak však bude ostrejšia a hravejšia než predošlá generácia Z4, smútok za M verziou by nás mal rýchlo prejsť.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 3 obrázkov

Zo špecifikácií vyniká objemnejší batožinový priestor, ktorý je až o 50 % väčší ako v predchádzajúcej Z4. Teraz má 281 litrov a plátenná strecha z neho neuberie. Strechu je možné zložiť do rýchlosti 50 km/h a malo by to trvať 10 sekúnd. Každá Z4 dostane štandardne 18-palcové disky. V interiéri nájdeme digitálne budíky a výborný infotainment systém iDrive, ktorý beží na dotykovej obrazovke s rozmerom 10,25 palca. Do predaja sa dostane v marci 2019.