V predchádzajúcom článku som podľa dostupných zdrojov písal, že balík N-Line by mal byť k dispozícii pre všetky motorizácie. To však podľa aktuálnych informácií nie je pravda. Balík bude dostupný pre 1,4-litrový zážihový turbo štvorvalec a u nás predávaný vznetový 1,6 CRDi. Či je to dobré hneď na začiatku obmedziť možnosť voľby pre zákazníkov, to nechám na vás.
Ďalším "paketovým" hráčom na trhu bude Hyundai N-Line.
Po pravom a naozaj športovo orientovanom N-ku tak príde do ponuky ponuka športovejšieho „bodykitu“, ktorý kopíruje tvary pravého N-ka. Pri prvom pohľade tak bude bežný Hyundai i30 N-Line ťažšie odlíšiteľný od pravého N-ka. Podobne je to pre „laika“ aj u iných značiek s S-Line, M-paket alebo AMG-Line. Samozrejme to je len príklad, konkurencia je v podobe Volkswagen R-Line alebo Ford ST-Line. Pri pohľade zozadu však zúfalo chýba druhá dvojkoncovka výfuku na vodičovej strane. Nuž, spodná časť nárazníka si ju vyslovene pýta.
Na bežnú i30-ku ste si zatiaľ nemohli dať 18-palcové kolesá, tie boli určené len pre i30 N. Odteraz to však neplatí a 18-palcové disky dostane aj balík N-Line. Konštruktéri popracovali aj na technike, lepší brzdný účinok majú zaručiť o palec väčšie brzdové kotúče. Pre lepší „grip“ by tu mali byť pneumatiky Michelin Pilot Sport 4.
Už nielen N-ko, ale aj bežný model s N-Line bude mať 18-palcové disky.
Športové detaily v interiéri zastúpi športový volant s perforovanou kožou alebo športové sedadlá. Už aj Hyundai tak naskočil na vlnu toho, čo zákazníci očividne môžu chcieť. Športovejší dizajn kombinovaný s bežnými motormi. Pravdepodobne najpredávanejšie bude spojenie N-Line so vznetovým motorom 1,6 CRDi. Nový športový balík bude k dispozícii už v priebehu tohto leta, slovenskú cenu časom doplníme. V Nemecku štartuje s motorom 1,4 T-GDI na 24 550 eur a s naftovým 1,6 CRDi na 27 160 eur.
Zdroj: netcarshow