Testované BMW X6 je samozrejme s príplatkovým M paketom, bez neho už BMW snáď ani nie je BMW. Je však treba uznať, že s ním vyzerá X6 na ceste tak povediac „majestátnejšie“. Pritom nejde vôbec o žiadneho drobčeka. Dĺžka auta je totiž bez 6 cm takmer 5 metrov.
Keď som ho napríklad porovnal s aktuálnou generáciou najmenšieho z rodiny X, teda X1, v kontexte oboch áut nevyzerá vyššie, ale skôr mohutnejšie. To tiež podporujú veľké podbehy (na testovanom aute sú 20-palcové disky) a tiež vysoký bočný profil (predná kapota aj línia okien je vysoko).
Tento tvar "nereže" všetkým.
Vnútri je to skôr o luxuse
Vnútri však M paket pri konfigurovaní vymenili za príplatkové komfortné sedadlá s vyhrievaním, odvetrávaním a aj masážou. Je to teda ideálne auto na dlhé cesty? A aký je základný vznetový motor? Mimochodom, aktuálne je už v ponuke jeho modernejšia verzia, ktorá voči 195 kW (265 k) ponúka až 210 kW (286 k) a kombinuje ich s mild-hybridným pohonom. Bez tejto funkcie však bez problémov prežijete. Čo vás konkrétne zaujíma? Skúsime zistiť, čo bude v našich možnostiach.