Ide o fabricky vyladený Hyundai i30 N vo verzii Preformance. Project C zatiaľ robia len vo verzii hatchback, čo je prvá odpoveď na mnohé otázky fanúšikov, či záujemcov o verziu Fastback. Vylúčená nie je, no zatiaľ ani potvrdená. Hyundai i30 N Project C je viac než o 50 kg ľahší, má karbónovú prednú kapotu, iný spodný bodykit na úrovni predného a zadného podnárazníka, prahov a zadného krídla. Ľahké kované disky OZ Racing, iné predné sedadlá nastaviteľné mechanicky, volant, radiacu páku, inak (tuhšie nastavené pruženie) a ešte zníženú svetlú výšku o 6 milimetrov. Výkonovo na motore nezmenili nič, no vďaka menšej hmotnosti je dynamika aj v priamke mierne lepšia. Včerajšia jazda na spotrebu, štandardne vo dvojici celou našou 100 km testovacou trasou v režime ECO (áno, má ho prekvapivo aj tento model) ukázala reálnu a príjemnú spotrebu 8,5 l na 100 km. Ak vás ohľadne tohto auta zaujíma niečo, čo ste zatiaľ nikde nečítali, napíšte do diskusie...