Jano_1987
07.03.20 17:03
T
Mňa by zaujímali:
1) záručné podmienky, hlavne batéria. Ako nabíjať, od koľko do koľko % pri akom nabíjaní atď.
2) nejaké spotreby, vyskúšať ranný príchod do BA zo Senca, či niečoho podobného a večer cesta späť ako bežný pracujúci, teda o 8:00 v robote, 16:30 odchod z roboty. Ďalej spotreba pri dlhodobej rýchlosti 90/130km/h, prejsť tak aspoň 150km a aby výsledná priemerná rýchlosť bola aspoň 80/120km/h a zapnuté rádio a vetranie/klíma, nejaký stredný stupeň a pri akej teplote okolitého vzduchu to bolo dosiahnuté. Spotreby pri 1 osobe v aute a potom pri štyroch osobách v aute. Ak ich nemáte, tak zaťažiť auto nejakou váhou, štandardná váha osoby sa berie 75kg, takže okrem šoféra teda doložiť do auta aspoň 250kg, že čo to spraví so spotrebou a dojazdom.
3) strata kapacity batérie, resp. koľko energie stratí batéria, keď sa auto nepoužíva dlhšie, cez noc napríklad, či ak by bolo odstavené počas pracovnej doby.
4) dostupnosť servisu, orientačné sumy za servis (garančné prehliadky), ako často to musí na prehliadku.
5) čo v prípade poškodenia vozidla? Je možné ho ťahať? Treba odťahovku?
6) čo robiť v prípade havárie? Nemusí to byť totálka, ale šmyk, či nedobrzdenie, rozbitá predná či zadná časť s tým, že auto vyzerá byť pojazdné. Je možné s tým jazdiť? Či treba odťahovku a v servise musia skontrolovať, či nedošlo k poškodenie batérií? Čo robiť v prípade vážnejšej nehody, keď neviem, či sú batérie poškodené? Do kovových častí môže prúdiť elektrický prúd. Ako to zistím? Ako sa zachovať? Čo spraviť aby som prípadne eliminoval možné zranenie kvôli poškodenej batérií?
Všetko sú to dôležité otázky. Samozrejme nikto sa s tým nechystá búrať ale nehoda je nehoda a je dôležité byť informovaný. Hlavne ak baterkové autá nie sú rozšírené a záchranné zložky s tým nemajú veľké skúsenosti.
Odpovedať